1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az elmúlt évben a világ szinte minden részén nőttek a mozireklámokra fordított kiadások. Különösen Kelet-Közép-Európa országaiban bővült a piac.

2003-ban az USA-ban költötték a legtöbbet mozireklámokra a világon, mintegy 330 millió dollárt. A második helyen 290 millió dollárral Nagy-Britannia, a harmadikon 180 millió dollárral Németország található.
Utóbbi államban a moziban futó hirdetések a reklámpiac 14 százalékát tették ki, derül ki a londoni Screen Digest piackutató intézet és a berlini Goldmedia a Screen Advertising World Association megbízásából végzett felméréséből.

A mozireklámokból származó bevétel egy év alatt 7 százalékkal 1,3 milliárd dollárra emelkedett. A legnagyobb, mintegy 30 százalékos növekedést Kelet-Közép-Európában és Észak-Amerikában regisztrálták.

A digitális mozireklámok tekintetében szintén az USA található vezető pozícióban, ezen a téren Norvégia, Ausztria, Nagy-Britannia és Brazília számít még kulcsfontosságú piacnak.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!