2p

Világszerte további üzletek megnyitását tervezi a Tesco, amely így szeretné tovább növelni piaci részesedését. Mint a vállalat vezetői megfogalmazták, a terjeszkedésnek köszönhetően sikerülhet felvenni a legnagyobb konkurensekkel is a versenyt, mint amilyen például az elsőszámú áruházlánc a Wal-Mart Stores.

Az idei évben világszerte 101 új üzlet megnyitását tervezi a Tesco, amelyből - mint azt a magyar vezetők korábban nyilvánosságra hozták - 9-11 itthon létesülhet. Az áruházlánc bővítése a foglalkoztatotti létszámot 6 százalékkal növelheti, a Tesco globális szinten 20 ezer új munkatárssal számol.

A legdinamikusabban a brit piacon fog növekedni a cég, ahol 64 új áruház és 11 ezer alkalmazott felvétele szerepel a tervekben. Emellett, mint azt a vállalatcsoport szóvivője, Steve Gracey egy interjúban a Bloomberg hírügynökségnek elmondta a közép-európai régió, Japán és Malajzia számít preferált területnek a bővítés szempontjából.

A Bloomberg adatai szerint a 2000 brit üzlet mellett Európában 230, Ázsiában pedig 80 áruházzal bíró lánc az Egyesült Királyság mellett a vezető kiskereskedelmi hálózat Magyarországon, Lengyelországban és Szlovákiában is.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Legkevesebb kilenc új Tesco nyílik az idén
Tesco és Auchan benzinkutak nyílnak a közeljövőben

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!