2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Mára minden jelentős légitársaság felismerte, hogy online szolgáltatásainak fejlesztésével nem csak költséget takaríthat meg, hanem az utasok számára is vonzóbbá teheti kínálatát. A British Airways például virtuális utazási irodát nyitott a közelmúltban, a SkyEurope pedig az ülésekért folytatott közelharcnak üzent hadat.

Új, integrált online helyfoglalási rendszert vezetett be nemrég a British Airways. A szisztéma újdonsága, hogy naptár rendszerű foglalási oldala immár a ki- és a visszautazási alternatívákat és azok legkedvezőbb jegyárait is egy oldalon tünteti fel, minden eddiginél egyszerűbb, egy hetes idő intervallumban való áttekintést biztosítva.

Transzparens árak

Emellett az ügyfelek nem csupán repülőjegyet, de szállodai szobát, reptéri transzfert és szabadidős programokat is foglalhatnak, valamint autót is bérelhetnek úgy, hogy mindezt egy tranzakció keretében fizethetik ki forintban. A légitársaság lapunkhoz eljuttatott közleménye szerint az ilyen jellegű szolgáltatások fejlesztése azért is elengedhetetlen, mivel tapasztalataik szerint az utasok egyre inkább igénylik a minél egyszerűbb és kényelmesebb online foglalási lehetőségeket. A kereslet nagyságát jelzi, hogy weboldalukat hetente mintegy 1,5 millió látogató keresi fel.

A cég egyébként ajánlataiban - a transzparens árképzés érdekében - immár megjeleníti a repülőjegy árának minden elemét, azaz a jegy árát, a repülőtéri illetéket, a pótdíjakat és az esetleges járulékokat is tételesen felsorolja.

Ülésfoglalás interneten keresztül

Szintén a vevői visszajelzésekre reagálva vezetett be újítást online rendszerében a SkyEurope. A hazánkban is komoly erőkkel jelenlévő diszkont-légitársaság augusztus óta lehetőséget biztosít arra, hogy az utasok már az internetes foglalás során meghatározhassák a repülőgépen azt a helyet, ahova ülni szeretnének. Az új szolgáltatást 1250 forintért lehet igénybe venni.

Mint ismert, a fapados légitársaságok többségénél - a hagyományos légicégekkel ellentétben - nincsenek helyjegyek, így az utasok érkezési sorrendben foglalják el az üléseket. A pozsonyi székhelyű légitársaság az ebből származó vitás helyzetek elkerülése érdekében vezette be új szolgáltatását. (A cégnél egyébként már eddig is helyjegyes rendszer működött, csupán az internetes választásra nem volt lehetőség.)

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!