
A kanyargó hegyi utakat vagy autóversenyt mutató hagyományos autós témájú reklámokkal szemben a Goodyear filmjei a lehető legrosszabb helyzetet ábrázolják: defekt utáni kényszerű kerékcserét, lehetetlen helyzetekben. Mindhárom filmben tipikus karakterek tűnnek fel - az elegáns, de a kerékcserében amatőr üzletasszony; a kínos pontossággal dolgozó, szemüveges középkorú hivatalnok; és a vagány, de szerencsétlenkedő fiatal srác. Mindhárom kerékcsere morbid véget ér.
"A filmek természetesen túloznak. De kereket cserélni egy forgalmas autópálya leállósávjában még akkor is veszélyes, ha ennyire szerencsétlenül azért ritkán végződik. A RunOnFlat technológiát népszerűsítő filmjeink a meglepetés és a fekete humor segítségével hívják fel a figyelmet a defekttűrő gumiabroncsok biztonságosságára." - mondta el Hans Vrijsen, a Goodyear európai márkaigazgatója.