1p

A Wall Street Journal szerint az év eddigi részében csökkenés figyelhető meg a tévécsatornák bevétele terén.

A Wall Street Journal szerint az év eddigi részében csökkenés figyelhető meg az amerikai tévécsatornák bevétele terén.

A három legnagyobb televíziós társaság, az ABC, a CBS és az NBC 10,5 milliárd dolláros együttes bevétele egy százalékkal kisebb, mint az egy évvel ezelőtti.

Elsősorban a sportközvetítésekhez és a gyerekműsorokhoz kapcsolódó reklámok terén figyelhető meg visszaesés. A főműsoridőben ezzel szemben 8 százalékkal nőttek a reklámbevételek: 2004 januárjában a három piacvezető csatorna 5,6 milliárd dolláros bevételt ért el az ehhez az időszakhoz kapcsolódó reklámokból. Egészében viszont kevesebb pénz folyik be a televíziós hirdetésekből, mint tavaly ugyanekkor.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!