A Wall Street Journal szerint az év eddigi részében csökkenés figyelhető meg az amerikai tévécsatornák bevétele terén.
A három legnagyobb televíziós társaság, az ABC, a CBS és az NBC 10,5 milliárd dolláros együttes bevétele egy százalékkal kisebb, mint az egy évvel ezelőtti.
Elsősorban a sportközvetítésekhez és a gyerekműsorokhoz kapcsolódó reklámok terén figyelhető meg visszaesés. A főműsoridőben ezzel szemben 8 százalékkal nőttek a reklámbevételek: 2004 januárjában a három piacvezető csatorna 5,6 milliárd dolláros bevételt ért el az ehhez az időszakhoz kapcsolódó reklámokból. Egészében viszont kevesebb pénz folyik be a televíziós hirdetésekből, mint tavaly ugyanekkor.
(Menedzsment Fórum)
Visszaeső televíziós reklámbevételek az USÁ-ban
A Wall Street Journal szerint az év eddigi részében csökkenés figyelhető meg a tévécsatornák bevétele terén.