2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Több közlekedés biztonsági szervezet panasza nyomán megváltoztatja a General Motors a Corvette típusnak készített tévészpotját, mely egy gyerek autós ámokfutását mutatja be.

Több amerikai közlekedés-biztonsági szervezet panasza nyomán leveszi a tévéképernyőkről a General Motors a Corvette típusnak készített szpotját, mely egy gyerek autós ámokfutását mutatja be.

Az Interpublic Grouphoz tartozó Campbell-Ewald megbízásából készített reklámban egy kisfiú álmában végighajt a városon egy sportautó, majd a film végén egy gördeszkát tartva látható, amint egy parkoló Corvette-t figyel. A szpot a filmrendező Guy Ritchie munkája.

A nyári olimpiai játékokhoz kapcsolódóan az NBC-n bemutatott tévészpot ellen panaszt emelt a Consumers Union és a Center for Auto Safety, illetve több néző is a hatóságokhoz fordult. A szervezetek szerint nem fogadható el, hogy a reklámban egy gyereket mutatnak autózás közben, mintegy kedvet adva a kiskorúaknak arra, hogy próbálják ki a vezetést. A GM, mely 10 millió dollárt költött tavaly a Corvette reklámjaira, úgy nyilatkozott, hogy mindössze két hét sugárzás után visszavonják a reklámot.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Tudatos provokációnak tartják az állatkínzó reklámot
Betiltották a tabusértő reklámot

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!