Több amerikai közlekedés-biztonsági szervezet panasza nyomán leveszi a tévéképernyőkről a General Motors a Corvette típusnak készített szpotját, mely egy gyerek autós ámokfutását mutatja be.
Az Interpublic Grouphoz tartozó Campbell-Ewald megbízásából készített reklámban egy kisfiú álmában végighajt a városon egy sportautó, majd a film végén egy gördeszkát tartva látható, amint egy parkoló Corvette-t figyel. A szpot a filmrendező Guy Ritchie munkája.
A nyári olimpiai játékokhoz kapcsolódóan az NBC-n bemutatott tévészpot ellen panaszt emelt a Consumers Union és a Center for Auto Safety, illetve több néző is a hatóságokhoz fordult. A szervezetek szerint nem fogadható el, hogy a reklámban egy gyereket mutatnak autózás közben, mintegy kedvet adva a kiskorúaknak arra, hogy próbálják ki a vezetést. A GM, mely 10 millió dollárt költött tavaly a Corvette reklámjaira, úgy nyilatkozott, hogy mindössze két hét sugárzás után visszavonják a reklámot.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Tudatos provokációnak tartják az állatkínzó reklámot
Betiltották a tabusértő reklámot
Visszavonatják Guy Ritchie Corvette-reklámját
Több közlekedés biztonsági szervezet panasza nyomán megváltoztatja a General Motors a Corvette típusnak készített tévészpotját, mely egy gyerek autós ámokfutását mutatja be.