Az Advertising Standards Authority (ASA) jogosnak tartja a rivális Orange panaszát a reklám miatt. A kampány szövege azt állítja: 'Hogy melyik a legjobb hálózat? Itt a legerősebb a jel.' A szlogennek van igazságtartalma, ugyanis a reklám egy vizsgálaton alapul, mely szerint 0,1 százalékkal volt jobb minőségű a Vodafone szolgáltatása egy adott régióban, mint az Orange-é.
Az ASA megítélése szerint nem annyira jelentős a különbség, hogy egy egész kampányt lehetne építeni rá. A 2003-ban megjelent hirdetésben a Vodafone egyébként közli, hogy a differencia a két szolgáltató között 0,1 százalék, de csak az apróbetűs részben, tudósít a BBC Online.
Visszavonatná az Orange a Vodafone reklámját
A mobilcégtől egy reklámszlogenjének visszavonását követelik Nagy-Britanniában, mely azt állítja, a Vodafone biztosítja a legjobb mobilhálózatot.