1p

Az egészségtelen élelmiszerek hirdetőire nehezedő nyomás miatt visszavonta egyik, a tizenéves közönséget megcélzó televíziós szpotját a Procter and Gamble.

A multinacionális cég nem sugározza azt a New York-i Grey Worldwide által készített, Pringles chips-et népszerűsítő reklámfilmet, amelyben a tizenéveseseknek szóló Pop music című műsor képei is felvillannak. A P&G - amely egyébként nem helyesli a hirdetések ilyen jellegű visszavonását - a gyerekeknek szóló reklámokat felügyelő szervezet, a CARU kérésére szüntette be a szpot vetítését. A szervezet szerint a televíziós reklám azt sugallja, hogy a chips fogyasztásától sikeresebbek lesznek és jobban tudnak majd zenélni a gyerekek.

A P&G tiltakozik az ellen a vád ellen, hogy a reklámmal, melyben a szokottnál nagyobb chipses zacskók segítségével zenélnek a szereplők, korlátlan fogyasztásra próbálnák rávenni a célközönséget, írja a Kreatív Online.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!