"Az ÖMV portálját rendkívül bonyolult technikai infrastruktúra működteti: több webes és alkalmazás-kiszolgáló, terheléselosztó és fürtözött adatbázis üzemel egy nagy rendelkezésre állású környezetben. Az összes adat feldolgozását és a kimutatások készítését automatikusan végzi éjszakánként a vállalatnál bevezetett megoldás, így minden reggel frissített kimutatásokkal kezdünk" - mondta Martin Robl, az ausztriai ÖMV Portal Analytics Solution (PAS) projektjének vezetője.
A SAS rugalmas kimutatási és interaktív vizualizálási eszközei is alkalmasak arra, hogy a vállalatok minden szervezeti egységükhöz eljuttassák a webes csatornák információit, és képet kaphassanak arról, hogyan hatnak a főbb teljesítménymutatók a vállalat eredményére. Ha az ügyfelek a honlapon nem találják meg, amit keresnek, később nem térnek vissza. A piacra kerülő rendszerek korszerű analitikai technikáival és vizualizációs eszközeivel a marketingesek
- meghatározhatják, honnan jutnak el az ügyfelek a webhelyre, és onnan hová mennek tovább;
-
- felfedhetik, hogy az ügyfelek milyen fajta információkat keresnek;
-
- megtudhatják, hogy az ügyfelek melyik ponton tévednek el vagy hagyják ott a honlapot.
Ezen információk birtokában pontosabban megjósolható az ügyfelek kattintási viselkedése, ami viszont kijelöli az utat az ügyfelek maximális megtartását biztosító honlapok tervezéséhez vagyis a lojális és hűséges ügyfélkör megteremtéséhez.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
A cégek fejlődésének egyik alapja az adatbányászat
Hogyan és mit mérünk ma?
Tovább erősített a SAS