2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az optimális webes megoldást alkalmazó vállalatok könnyen azonosíthatják ügyfeleiket és megérthetik azok preferenciáit, ezen információik alapján pedig növelhetik ügyfeleik elégedettségét, vagyis kötődésüket a vállalathoz, ami végül jelentős mértékben javítja a vállalat eredményét.

"Az ÖMV portálját rendkívül bonyolult technikai infrastruktúra működteti: több webes és alkalmazás-kiszolgáló, terheléselosztó és fürtözött adatbázis üzemel egy nagy rendelkezésre állású környezetben. Az összes adat feldolgozását és a kimutatások készítését automatikusan végzi éjszakánként a vállalatnál bevezetett megoldás, így minden reggel frissített kimutatásokkal kezdünk" - mondta Martin Robl, az ausztriai ÖMV Portal Analytics Solution (PAS) projektjének vezetője.

A SAS rugalmas kimutatási és interaktív vizualizálási eszközei is alkalmasak arra, hogy a vállalatok minden szervezeti egységükhöz eljuttassák a webes csatornák információit, és képet kaphassanak arról, hogyan hatnak a főbb teljesítménymutatók a vállalat eredményére. Ha az ügyfelek a honlapon nem találják meg, amit keresnek, később nem térnek vissza. A piacra kerülő rendszerek korszerű analitikai technikáival és vizualizációs eszközeivel a marketingesek

  • meghatározhatják, honnan jutnak el az ügyfelek a webhelyre, és onnan hová mennek tovább;

  • felfedhetik, hogy az ügyfelek milyen fajta információkat keresnek;

  • megtudhatják, hogy az ügyfelek melyik ponton tévednek el vagy hagyják ott a honlapot.


Ezen információk birtokában pontosabban megjósolható az ügyfelek kattintási viselkedése, ami viszont kijelöli az utat az ügyfelek maximális megtartását biztosító honlapok tervezéséhez vagyis a lojális és hűséges ügyfélkör megteremtéséhez.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
A cégek fejlődésének egyik alapja az adatbányászat
Hogyan és mit mérünk ma?
Tovább erősített a SAS

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!