2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bántalmazás és zaklatás áldozataivá váltak reptéri dolgozók Nagy-Britanniában. A szakszervezet telefonos segélyszolgálatot vezetett be annak érdekében, hogy megakadályozzák a további eseteket.

Bántalmazás és zaklatás áldozataivá váltak reptéri dolgozók Nagy-Britanniában. A szakszervezet nyomására az ügyben érintett BBA cég telefonos segélyszolgálatot vezetett be, hogy megakadályozzák a további eseteket.

Az Amicus érdekvédő szervezet beszámolója szerint a Heathrow és a Gatwick repülőtéren gyakori volt, hogy a légiirányítókat, a mérnököket és a földi személyzet egyaránt túlórázásra kényszerítették a feletteseik. Elterjedt volt emellett a sértegetés és bántalmazás mind a menedzserek részéről, mind az egyenrangú beosztottak között.

A BBA, a két érintett repülőtér tulajdonosa úgy nyilatkozott, fellép a zaklatással szemben. Hogy elkötelezettségét bizonyítsa, a társaság már számos intézkedést életbe léptetett, emellett egy olyan zöld számot vezetett be, amit az elégedetlen munkatársai hívhatnak.

Az érdekvédők szerint nagyon rossz hatással volt a bántalmazás elterjedése a vállalatnál dolgozók moráljára. Az Amicus szerint évekig zajlottak a visszaélések a Heathrow és a Gatwick repülőtereken. A menedzsment pedig egyértelműen elfordította a fejét, ha találkozott a zaklatás és a hatalommal való visszaélés jeleivel. A történtek az alkalmazottak teljesítményére is katasztrofális hatással voltak.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!