Bántalmazás és zaklatás áldozataivá váltak reptéri dolgozók Nagy-Britanniában. A szakszervezet nyomására az ügyben érintett BBA cég telefonos segélyszolgálatot vezetett be, hogy megakadályozzák a további eseteket.
Az Amicus érdekvédő szervezet beszámolója szerint a Heathrow és a Gatwick repülőtéren gyakori volt, hogy a légiirányítókat, a mérnököket és a földi személyzet egyaránt túlórázásra kényszerítették a feletteseik. Elterjedt volt emellett a sértegetés és bántalmazás mind a menedzserek részéről, mind az egyenrangú beosztottak között.
A BBA, a két érintett repülőtér tulajdonosa úgy nyilatkozott, fellép a zaklatással szemben. Hogy elkötelezettségét bizonyítsa, a társaság már számos intézkedést életbe léptetett, emellett egy olyan zöld számot vezetett be, amit az elégedetlen munkatársai hívhatnak.
Az érdekvédők szerint nagyon rossz hatással volt a bántalmazás elterjedése a vállalatnál dolgozók moráljára. Az Amicus szerint évekig zajlottak a visszaélések a Heathrow és a Gatwick repülőtereken. A menedzsment pedig egyértelműen elfordította a fejét, ha találkozott a zaklatás és a hatalommal való visszaélés jeleivel. A történtek az alkalmazottak teljesítményére is katasztrofális hatással voltak.
(Menedzsment Fórum)
Zaklatták a Heathrow alkalmazottait
Bántalmazás és zaklatás áldozataivá váltak reptéri dolgozók Nagy-Britanniában. A szakszervezet telefonos segélyszolgálatot vezetett be annak érdekében, hogy megakadályozzák a további eseteket.