Világméretű kampány keretében szeretné tudatosítani fogyasztóiban a McDonald's, hogy vásárlóit mennyire nagyra értékeli. Ennek érdekében a Sonyval közösen indítandó ingyenes zeneletöltéshez próbálnak minél nagyobb hírverést teremteni.
A jövőben azok a vásárlók, akik Big Macet rendelnek, az étel mellé egy speciális kódot is kapnak, amely segítségével ingyen tölthetnek le egy zeneszámot a Sony nemrég indult internetes zeneboltjából, a Connectből. A szolgáltatást az USA-ban már május elején elindították, Európában pedig júniusban várható annak startja.
Az eltérő indulásnak megfelelően a két földrészen is más időpontban kezdi meg a vállalat a kampányokat. Az USA-ban, Kanadában és Puerto Ricoban június 8-án kezdődik a népszerűsítő hadjárat. A reklámfilmekben feltűnik a McDonald's új reklámarca Justin Timberlake is, aki az arculatváltó és szlogenváltó I'm Lovin It kampányban is fontos szerephez jutott. A francia, német, brit promóció július 8-án veszik kezdetét.
Az iparági elemzők szerint a mind többször kritizált hamburger-lánc számára létérdek, hogy becsalogassa és ott tartsa a fiatalabb fogyasztókat is, ennek érdekében pedig a CD mellett a DVD kínálat bevezetésének tesztelése is folyik. A vállalat az ilyen és hasonló akció segítségével tudják leginkább feledtetni az ételek egészségre gyakorolt hatását bolygató vitákat.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Ingyenes zeneletöltéssel csábít a McDonalds
DVD kölcsönzés indul az amerikai McDonaldsokban
Zenét adnak a hamburgerhez
Világméretű kampány keretében szeretné tudatosítani fogyasztóiban a McDonalds, hogy vásárlóit mennyire nagyra értékeli. Ennek érdekében a Sonyval közösen indítandó ingyenes zeneletöltéshez próbálnak minél nagyobb hírverést teremteni.