A podgoricai találkozón a befektetési társaság elnöke elsősorban a montenegrói tengerpart középső részén lévő budvai riviéra és a déli Ulcinj kínálta lehetőségek felől érdeklődött. Mint a montenegrói minisztérium tájékoztatójából kiderül, a Demján Sándor által vázolt koncepció lényege, hogy a montenegrói kormánnyal társulva magas minőségű idegenforgalmi kapacitásokat építenének ki. Így kilenc hónapra meghosszabbíthatnák a helyi idegenforgalmi szezont, és akár 10 ezer új munkahelyet is teremthetnének.
A terv montenegrói szempontból igen jelentős, hiszen az ország éves GDP-je 1,6 milliárd eurónak felel csak meg.
A TriGránit fő részvényesei már korábban is érdeklődtek Montenegró iránt: a Rotschild család turistakomplexum építésére tett ajánlatot, Peter Munk kanadai üzletember pedig 3,2 millió eurót kínált az Arzenál nevű tivati haditengerészeti javítóüzemért.
MTI/Menedzsment Fórum