2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mindenképpen formabontónak számít, hogy emojikkal kommunikálja őszi műsorait a TV2. Az átlagnéző azonban talán jobban értené, ha megmondanák neki, hogy milyen showműsorokat és realityket nézhet majd.

Az RTL Klub őszi műsorstruktúrájáról részletesen beszámolt az mfor.hu, az anyagban jeleztük, hogy a korábban jelzett információk alapján a TV2 műsorrendje is sejthető, ám a csatorna csak csepegtette az információkat, összefoglaló tájékoztatót nem adott ki, illetve nem tartott ilyen sajtóeseményt sem. A vállalat keddi közleményéből az derül ki, hogy várhatóan nem is fognak, hanem a nézőket tippeltetve kicsit rejtélyeskednek.

A TV2 őszi műsorstruktúrája augusztus 27-én indul, írta közleményében a csatorna ám azt, hogy melyik műsorral, csak az adás napján leplezik le. A szokatlan őszindítót augusztus 16-tól országos marketing kampány is támogatja, amelyben a produkciók címeire csak emojikkal utalnak.

A közleményük szerint már augusztus végén elindítja őszi műsorstruktúráját a TV2. A kereskedelmi csatorna kínálatában ősszel minden eddiginél több és változatosabb műfajú sajátgyártású műsor várja a nézőket egészen karácsonyig. A már jól ismert nagysikerű produkciók mellett teljesen új, világszerte már bizonyított formátumok is bemutatkoznak.

"Az őszi szezonra gondos tervezés alapján választottuk ki a tartalmakat és olyan műsorstruktúrát alakítottunk ki, amelyre még nem volt példa Magyarországon. Hiszek abban, hogy ezzel az új stratégiával a TV2 Csoport a teljes lakosság mellett mindkét kereskedelmileg fontos célcsoportban hamarosan piacvezető lesz és erre karácsonyig sem kell várni." - mondta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.

A speciális szezonkezdést szokatlan reklámkampánnyal támogatja a csatorna, ugyanis a konkrét műsorcímek helyett emojik jelölik az ősszel induló sajátgyártású produkciókat.

Az biztos, hogy az augusztus 27-én 19 órakor induló műsor is a felsoroltak között van. Így egy kis játékra hívja a TV2 a nézőket, ugyanis aki jól figyel az könnyen kitalálhatja a már jól ismert brandeket. A TV2 Csoport csatornáin futó on-air promo spotok mellett augusztus 16-tól országszerte láthatóak az óriásplakátok, de online, print és social media felületeken is lehet majd találgatni.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!