2018. augusztus 15. 11:37
mfor.hu

Mindenképpen formabontónak számít, hogy emojikkal kommunikálja őszi műsorait a TV2. Az átlagnéző azonban talán jobban értené, ha megmondanák neki, hogy milyen showműsorokat és realityket nézhet majd.

Az RTL Klub őszi műsorstruktúrájáról részletesen beszámolt az mfor.hu, az anyagban jeleztük, hogy a korábban jelzett információk alapján a TV2 műsorrendje is sejthető, ám a csatorna csak csepegtette az információkat, összefoglaló tájékoztatót nem adott ki, illetve nem tartott ilyen sajtóeseményt sem. A vállalat keddi közleményéből az derül ki, hogy várhatóan nem is fognak, hanem a nézőket tippeltetve kicsit rejtélyeskednek.

A TV2 őszi műsorstruktúrája augusztus 27-én indul, írta közleményében a csatorna ám azt, hogy melyik műsorral, csak az adás napján leplezik le. A szokatlan őszindítót augusztus 16-tól országos marketing kampány is támogatja, amelyben a produkciók címeire csak emojikkal utalnak.

A közleményük szerint már augusztus végén elindítja őszi műsorstruktúráját a TV2. A kereskedelmi csatorna kínálatában ősszel minden eddiginél több és változatosabb műfajú sajátgyártású műsor várja a nézőket egészen karácsonyig. A már jól ismert nagysikerű produkciók mellett teljesen új, világszerte már bizonyított formátumok is bemutatkoznak.

"Az őszi szezonra gondos tervezés alapján választottuk ki a tartalmakat és olyan műsorstruktúrát alakítottunk ki, amelyre még nem volt példa Magyarországon. Hiszek abban, hogy ezzel az új stratégiával a TV2 Csoport a teljes lakosság mellett mindkét kereskedelmileg fontos célcsoportban hamarosan piacvezető lesz és erre karácsonyig sem kell várni." - mondta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.

A speciális szezonkezdést szokatlan reklámkampánnyal támogatja a csatorna, ugyanis a konkrét műsorcímek helyett emojik jelölik az ősszel induló sajátgyártású produkciókat.

Az biztos, hogy az augusztus 27-én 19 órakor induló műsor is a felsoroltak között van. Így egy kis játékra hívja a TV2 a nézőket, ugyanis aki jól figyel az könnyen kitalálhatja a már jól ismert brandeket. A TV2 Csoport csatornáin futó on-air promo spotok mellett augusztus 16-tól országszerte láthatóak az óriásplakátok, de online, print és social media felületeken is lehet majd találgatni.