2020. június 7. 08:34
mfor.hu

A koronavírus-járvány miatt számos vállalkozás állt le, ám akik folytatták a működésüket, azok is többnyire jegelték a kommunikációjukat. A gazdaság ismételt beindulása során kulcsfontosságú lesz, ki és milyen eszközökkel éri el az ügyfeleit.

A járvány miatt bevezetett korlátozások egy részét már feloldották, és a kijárási korlátozások megszűntek, és június 20-án várhatóan véget ér a rendkívüli jogrend, ez pedig a hétköznapokban és a gazdasági életben is érezteti hatását. A cégek igyekeznek visszatérni a normális működéshez, ami a munka megkezdésén túl az ügyfelek tájékoztatását és újak szerzését is magával vonja.

Fontos lesz, ki tudja hatékonyabban elérni az ügyfeleket Fontos lesz, ki tudja hatékonyabban elérni az ügyfeleket

Számos olyan vállalkozás van, ahol nem ál rendelkezésre marketing és kommunikációs csapat, számukra próbál segítséget nyújtani az Alright Communications által készített letölthető tanulmány. A sales-szakértőből, vizuál-hozzáértőből, pro szövegíróból, hirdetési szakemberből és sokat látott PR-esből álló csapat által összeszedte azt a 10 lépést, amely megkerülhetetlen a hatékony, releváns és minőségi kommunikációhoz, a tervezés első tollvonásától a sikeres kommunikációs aktivitásokból leszűrt tanulságok továbbgondolásáig.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.