Komáromi Balázs, a Trend FM főszerkesztője a műsor indítása kapcsán elmondta:
„Néhány éve természetesen már mi is figyeltük Tomán Szabinát és vállalkozásait. Többször járt nálunk vendégként. Mindig gondolkodunk új formátumokban, és olyan vendégműsorvezetőkben, szakértőkben, akik egy-egy területtel kapcsolatban több tudással, nagyobb rálátással rendelkeznek. Szabina hiteles személyiség, ha a női vállalkozókkal, munkáltatókkal és munkavállalókkal kapcsolatos kihívásokat vesszük. Hozzájuk szól a műsor, az őket érintő kérdéseket boncolgatják majd hétről hétre.”
Tomán Szabina izgatottan várja a visszajelzéseket, reméli, hogy a hallgatók is megszeretik Andrással alkotott párosát:
„Nagyon sok női vállalkozó kér tőlem tanácsot, segítséget, mentorálást. Nem tudok mindenki mellett ott lenni, de minden platformon, ahol jelen vagyok, interjúban, amit adok, könyvben, ami a nevemhez kötődik, igyekszem inspirálni. Régi vágyam volt az, hogy beszélgessek női vállalkozókkal kihívásaikról, elakadásaikról, üzletükkel kapcsolatos dilemmáikról és a megoldásaikról is. Ezért is örültem annak, hogy ez az álmom a Trend FM és a radiocafé műsorkészítőinek szándékával találkozott. Azt hiszem a legjobb beszélgetőtársra találtam Mihálovits András személyében. Nem tudok elképzelni nála tapasztaltabb partnert. Az egyik legikonikusabb és legnépszerűbb gazdasági műsor, a Millásreggeli köthető az ő nevéhez. Boldog vagyok, hogy szövetkezett velem, és nyitott volt az ötleteimre.”
„Nem tudtam, mire számíthatok Szabinával és a meghívott női vállalkozókkal kapcsolatban” – mesél Mihálovits András a közös munkáról. „Számomra azért az egy szokatlan helyzet, hogy egy műsorról előre tudom, kizárólag hölgyekkel fogok beszélgetni. Az első néhány adás felvételén vagyunk túl. Azt kell mondjam, nagyon ritka, hogy ennyire fesztelenül beszélgessünk, miközben rengeteg hasznos információt adunk át a hallgatóknak. Izgalommal várok minden adást, tényleg inspiráló ezeknek a vállalkozó hölgyeknek az életébe és üzletébe belelátni.”
A szeptember 25-i első adás vendége Tóth Bori, akivel beszélgetnek arról, miért döntött úgy három befektető után, hogy köszöni, nem kér több tőkeinjekciót, boldogul egyedül. Megengedheti-e egy kreatív ember azt, hogy ne konyítson egy vállalkozás operatív vezetéséhez. Mit tehet a magyar divattervező, ha nagy nemzetközi luxusmárkákkal is konkurálnia kell. Mennyire van realitása annak, hogy valaki külföldön is hírnevet szerezzen.
Az október 2-i adásba pedig Mitter Anna Róza érkezik, aki arról mesél, hogyan lesz fenntartható a divatipar. Hogyan lehetett skálázni a táskakészítő workshopok szolgáltatását. Mekkora eséllyel tud a Mittersisters franchise hálózatként is működni. Szabina pedig beavatja a hallgatókat abba, mit is jelent pontosan az, ha egy befektető ún. smart money-val segíti a vállalkozót.