3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Új időszámítás kezdődött Magyarország egyik legnagyobb kommunikációs ügynöksége, a Café életében. A cég a közelmúltban számos kelet- és közép-európai ügynökséggel is partnerségi szerződést kötött, melynek köszönhetően a Café mostantól nem csupán médiavásárlóként, hanem valamennyi nagy kommunikációs területen jelen lesz a régió országaiban. Ezzel párhuzamosan a cégcsoport elnevezése is megváltozott: a jövőben Café Communications néven biztosítja teljes körű kommunikációs palettáját ügyfelei részére határokon innen és túl.

A Café Magyarországon túli terjeszkedése nem új keletű. A cégcsoport 2004-től fokozatosan fejlesztette médiaügynökségi hálózatát a térségben. Az OTP Bank mellett számos magyar és egyre több multinacionális vállalat vette igénybe a Café szolgáltatásait. A regionális kiszolgálásra való ügyféligény évről-évre vált egyre kézzelfoghatóbbá minden kommunikációs területen.

Ezért hozta létre a Café saját Affilliated Network-jét, a Café CAN-t. A most létrejött szerződéses kapcsolatok célja a szinergiák jobb kihasználása, amely a jövőben is minden résztvevő cég számára biztosítja a függetlenséget. A fő cél a hagyományos Café-modell nemzetközi szintre emelésével a meglévő és új ügyfelek minél teljesebb körű kiszolgálása, legyen szó bármilyen összetett kommunikációs feladatról bárhol a régióban. A Café CAN tagországai: Szerbia, Bulgária, Csehország, Horvátország, Montenegró, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Ukrajna, Bosznia–Hercegovina, Oroszország és Magyarország.

Az ügynökségek között egy belső internetes hálózat is kiépült, amely egyrészt a közösségi média technikáját alkalmazva kapcsolattartásra, csapatépítésre, tudás- és információ-megosztásra, projektmenedzsmentre használható, másrészt technikai platformot teremt a vállalatok között, így az ügynökségi szakemberek gyorsabban, és egyszerűbben tudnak kapcsolatba lépni egymással, akár videokonferencia összehívásával is. A platform szintén alkalmas nagyméretű állományok mozgatására, valamint felületet kínál szakmai blogoknak is. A szakmai hálózat tagjai a Café Affiliated Network partner logó és elnevezés használatával biztosítják az egységes megjelenést a közös projektekben.

A Café PR továbbra is a Fleishman-Hillard (FH) partnereként dolgozik – ahol az amerikai ügynökség nincs jelen, ott a Café PR saját partnereit vonta be a CAN hálózatába, akik egyben a FH-nak is támogatást nyújtanak.

A stratégiaváltás miatt a Café a névváltoztatás mellett döntött. Miután nemzetközi porondra lépett, a jövőben a Café Csoport nevet felváltja a Café Communications elnevezés, amely jelzi, hogy a cég nem csupán idehaza, hanem a régió legtöbb országában is a kommunikáció törzshelye.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!