2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az "Áram a jövő energiája" néven szeptembertől image és sales kampányt indít az EDF DÉMÁSZ dél-magyarországi áramszolgáltató. Az október 31-éig tartó kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az elektromos áram mindennapi életünkben betöltött nélkülözhetetlen szerepére. A főüzenet köré épülő kampány két részből áll: egy image részből és az erre épülő, üzleti ügyfeleknek szóló sales kampányból.

Tavaly év elején, Időkapszula néven indította el az EDF DÉMÁSZ országos, több csatornára épülő kommunikációs kampányát, amely közel fél évig tartott. A márkaépítés idén is folytatódik. Az EDF DÉMÁSZ új image kampányát a szeptember elejétől látható országos óriásplakát kampánnyal, illetve televízió műsorok szponzorációjával támogatja, valamint október elejétől televízió szpotokkal népszerűsíti. Az üzleti ügyfeleket megszólító sales kampányt a szeptember közepén induló, célzott online kampány támogatja, illetve az EDF DÉMÁSZ DM-ekkel, valamint eDM-ekkel tájékoztatja a megcélzott fogyasztói kört.

Az image kampányra épülő sales kampány fő célja, hogy az EDF DÉMÁSZ üzleti ügyfeleinek szolgáltató EDF Energia a 2011. november 24-éig esedékes szolgáltató választási határidőig növelje kis- és középvállalati ügyfelei számát. Az EDF a 2012-es Londoni Olimpiai és Paralimpiai Játékok hivatalos támogatója és Fenntartható Fejlődés partnere, és ezért az üzleti ügyfeleket megcélzó sales kampány keretében az EDF DÉMÁSZ a 2012-es évre szerződő partnerek között egy, a 2012-es londoni ötkarikás játékokra szóló kétfős utazást sorsol ki.

„Az áram a jelen és a jövő energiája, elengedhetetlen mindennapi életünkhöz, most induló kampányunkkal is erre szeretnénk felhívni a figyelmet. Az EDF DÉMÁSZ-nál úgy gondoljuk, hogy ügyfeleink elégedettségét leginkább az szolgálja, ha a mindennapi életükhöz és munkájukhoz szükséges és elengedhetetlen alapfeltételt, az elektromos áramot innovatív technológiával, magas színvonalon, és elérhető áron biztosítjuk” - fogalmaz a kampány indulása kapcsán Thierry Le Boucher, az EDF DÉMÁSZ Zrt. elnök-vezérigazgatója.

A szeptembertől október 31-éig tartó image és sales kampány megtervezését és lebonyolítását az Euro RSCG Budapest végzi, a kampány médiatervezését és vásárlását az MPG Hungary (offline) és a Havas Digital Hungary (online) végezték, míg a kampányt támogató kommunikációs feladatokat a Capital Communications látja el.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!