3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyar Marketing Szövetség legjobb KKV marketing kampányait fogja díjazni.

A Magyar Marketing Szövetség az Országos Városmarketing Díj után az idén már második új projektjeként megalapította az Országos KKV Marketing Díjat, melynek során a szakmailag legjobb KKV marketing kampányait, programjait kívánja elismerni a KKV marketing gyémánt védjeggyel. A legtöbb gyémántot összegyűjtött ügynökség, illetve megbízói cég lesznek az "Az év marketingpartnere 2015" illetve "Az év marketingaktív vállalkozása 2015” fődíjasai.

Azokat a mikro, kis- és Középvállalkozásokat, start up-okat és általuk megbízott ügynökségeket, szolgáltató cégeket keresik és díjazzák, amelyek sikeres marketingprojekteket, kampányokat, a szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg!

"A projekt szakmai támogatói tökéletesen egyetértettek abban, hogy az Országos KKV Marketing Díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet a KKV fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. Továbbá a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a tapasztalatcserét, s benne a vállalkozások, ügynökségek, szolgáltatók vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést. Hiszen egy jó KKV marketing tevékenység pozitív hatással van az egész szervezetre, az ott dolgozókra és nem utolsó sorban Magyarország gazdaságára” – nyilatkozta Hinora Ferenc, az MMSZ és a zsűri elnöke.

Nevezni kilenc kategóriában – tartalommarketing, márkaépítés, direkt marketing, ügyfél-elégedettségi programok, design-kreatív, online felületen futó kampányok, közösségi médiamegoldások, egyéb digitális megoldások, illetve kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok kategóriákban lehet, a 2014. január és 2015. szeptember között megvalósított aktivitásokkal. Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több marketing gyémánt elismerést is szerezhet, hiszen az az adott teljesítményt értékeli, de több elismert marketingprojekt már a szervezet egészének kiválóságát fémjelzi.

Nevezési határidő: 2015. október 16.

A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - elismert személyiségekből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „marketing gyémánt” díjakat. A szakmai zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. A "marketing gyémánt" díjak, védjegyek kategóriánkénti odaítélését követően dől el, hogy melyik vállalkozás lesz "Az év marketingpartnere 2015” és melyik a "Az év marketingaktív Vállalkozása 2015".

További információk a pályázatról a www.marketinggyemantdij.hu weboldalon érhetőek el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!