1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Még a dízelbotrány okozta anyagi és presztízsveszteség sem tudta megállítani a Volkswagent: tavaly tovább növelte eladásait, és a 2016-ban a világ legnagyobb autógyártója lett.

Az elmúlt négy évben a Toyota adta el a legtöbb autót, tavaly a Volkswagennek sikerült megelőznie a japán autógyártó óriást.

A német konszern 10,31 millió járművet értékesített, míg a Toyota-csoport 10,17 milliót, amiben benne van a kisautókat gyártó Daihatsu és a haszongépjárműveket előállító Hino Motors is. Az értékesítés 0,2 százalékkal volt több, mint 2015-ben.

Lenyomta a VW a Toyotát

A Volkswagen-csoport, amelyhez 12 márka tartozik (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, Porsche, Volkswagen haszongépjármű, MAN, Scania) 3,8 százalékkal növelte eladásait, a növekedést elsősorban a kínai eladások húzták.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!