2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre több hirdetést vonz az internetes média, amelyben lassan, de biztosan nyer teret a bulvár - hangzott el a budapesti német nagykövetségen kedden rendezett pódiumbeszélgetésen.

Az ágazat tavalyi, tízmilliárdos bevétele a reklámtorta valamivel kevesebb mint hat százaléka. Ezzel a köztéri, a sajtó- és a tévéhirdetések után ez a negyedik legerősebb terület - mondta Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke, hozzátéve, idénre 14 milliárddal számolnak, s ha lesz növekedés a reklámpiacon, az az internetnek köszönhető.

A 15 évnél idősebbek negyven százaléka internetezik, de a 15-17 évesek között ennek a duplája az arány, s noha még kevés terméket vásárolunk a világhálón, a kiválasztás egyre gyakrabban kezdődik internetes böngészéssel - tette hozzá.

"A nagy hazai kiadók egy történelmi esélyt hagytak ki a kilencvenes években" - mondta Bodoky Tamás, az Index.hu internetes lap főmunkatársa arra utalva, hogy egy évtizede, a kezdetekkor gyakorlatilag csak nyomtatott lapjaik cikkeit tették fel a világhálóra.

Mint mondta, ma bulvárosabb az online média, mint néhány évvel ezelőtt, már csak azért is, mert azzal, hogy mostanra a kevésbé iskolázott rétegek egy része is internet-előfizetővé vált, megváltoztak az igények.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!