2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Szeptember 23-tól Potecz Zoltán Sales support vezetőkent erősíti tovább a TV2 Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatóságát. A szakember a Viacom Global Hungary Senior Researcher pozícióját cserélte le a TV2 új csoportjának vezetésére.

Potecz Zoltán

Az új munkakör létrehozásával Laczkó Endre, a TV2 Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatója egy hatékony értékesítés-támogató csapatot szeretne kialakítani. Az átszervezés célja, hogy az igazgatóság alá tartozó osztályok egy újfajta, stratégiai szemléletű támogatást kapjanak, melynek köszönhetően a tervezés hatékonyabbá, sikeresebbé válik majd az egyes kereskedelmi és üzletfejlesztési területeken. Az új csapat feladatai közé tartozik majd az árazás, az inventory management, a piac- és konkurenciaelemzés, a B2B kommunikáció és a szorosabb proaktív együttműködés a programkutatással.
 
Potecz Zoltán 2004 óta dolgozik médiakutatóként a piacon. Pályáját kutatási munkatársként kezdte az RTL Klub értékesítési osztályán, mely nem sokkal később R-time néven önálló média kereskedőházzá alakult. Az itt töltött öt év alatt rendkívül értékes tapasztalatot szerzett az értékesítés támogatás területén. Az RTL Klubtól 2009-ben távozott, hogy az NRC-nél gyarapíthassa szakmai tudását. Tapasztalatait sikeresen kamatoztatva hamarosan a médiaszektor témavezető kutatója lett és számos jelentős piaci szereplővel dolgozott együtt változatos kutatási projekteken, mint a HVG, RTL Klub/R-time, Sanoma, Ringier, VIASAT, illetve médiaügynökségeknek, mint például a Maximize.
 
A hazai média szektorban szerzett szaktudását Zoltán 2011 nyarától regionális ismeretekkel bővítette a Viacom Magyarországnál, ahol a kutatási osztály vezetőjeként az összes brand (MTV, VIVA, Comedy Central, Nickelodeon, VH1) minden platformján dolgozott a Kelet-Közép-Európai régióban. A regionális kutatás mellett csapatával számos osztály működését is támogatta a cégnél, segítve a programming, talent management, az értékesítési-, marketing-, és pénzügyi osztály munkáját, valamint stratégiai kérdésekben a managementet. Ez utóbbi a TV2-nél létrehozott új pozíciójában kiemelten fontos szerepet játszik majd - új munkakörében közvetlenül Laczkó Endrének, a Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatónak jelent majd.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!