Ian Robertson, a cég értékesítései vezetője pénteken azt mondta, hogy a csoport idei értékesítése meghaladja az 1,4 millió gépkocsit. A forgalmat tekintve a világ legnagyobb luxusautó márkája az idén is megőrzi vezető helyét - tette hozzá.
A csoportszintű szeptemberi autóértékesítés 17 százalékkal 142.950-re emelkedett a pénteken ismertetett adatok szerint. A januártól szeptemberig tartó kilenc hónapban 1,06 millió autót értékesítettek, ami 13 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.
Szeptemberben 117.467 BMW márkájú autót adtak el, 20 százalékkal többet tavaly szeptemberhez képest, míg az idei első kilenc havi értékesítés 15 százalékkal nőtt.
A Mini márkából a szeptemberi éves szintű eladás 1,9 százalékkal, a kilenc havi pedig 3,8 százalékkal bővült.
MTI