Az akcióhősökről mintázott figurák értékesítőjének adózott eredménye 155,2 millió dollár, részvényenként 1,09 dollár lett az egy évvel korábbi 150,4 millió dollár, részvényenként 99 cent után.
A játékgyártó bevétele 2,7 százalékkal 1,31 milliárd dollárra bővült éves szinten.
A szakértők kisebb, 1,04 dolláros részvényarányos eredményre, és szerényebb 1,29 milliárd dollár bevételre számítottak.
A fiúknak szánt termékek eladása 4 százalékkal bővült, a lányoknak készült cikkek értékesítése 1 százalékkal csökkent. A reklámbevételek 34 százalékkal 27,5 millió dollárra csökkentek.
A Hasbro legnagyobb riválisa, a Mattel pénteken profitjának 23 százalékos növekedéséről számolt be, ami azonban elmaradt az elemzői várakozásoktól.
MTI