Dömötör Mónika, a 10 milliárd Ft beruházással a XI. kerületben épülő Sasad Resort, marketingért és értékesítésért felelős igazgatója szerint: a recesszió kimondottan "jót tesz" a projektjüknek, hiszen az értékelés újragondolása elsősorban nem a prémium kategóriás ingatlanokat érinti, hanem az átlagos adottságú (elhelyezkedésű, bérleti összetételű, stb.) termékeket. Ha kevesebb új projekt indul, az a Sasad Resortnak csak jó, hiszen nagy, zöld övezeti projektből jelenleg is kevés van Budapesten. Mindezekhez hozzátette: 2008-ban átlagosan 6-7 százalékos emelésre lehet számítani a lakáspiacon, azaz az inflációt nem meghaladó mértékű lesz az árnövekedés. Azonban ez alól lehetnek kivételek, néhány ingatlannál az átlagnál is nagyobb lehet az áremelés. (Kb. 15 százalék) Ilyen lépésre termesztésen csak azok a projektek vállalkozhatnak, amelyek az átlagnál jobb minőségben és magasabb szintű szolgáltatásokat kínálnak vevőiknek – nyilatkozta a szakember.
Hasonlóan vélekedik a 3.5 milliárd Ft beruházással, a II. kerületben épülő Pasarét Residence marketingért felelős vezetője, Lantos Adrienn. Szerinte a II. kerületre rég kitették a "megtelt" táblát, nagyobb lakásszámú projekt itt már nem építhető. Éppen ezért ide a legkevésbé gyűrűzik be Amerika hatása, a szűkös kínálat miatt, itt nagy a kereslet minden lakásra, így ez a továbbiakban is jó befektetésnek számíthat.
Győr luxus ingatlanjainak árait sem érinti a recesszió. Jó példa erre a Leier Csoport által most felújított Frigyes Laktanya, amelynek első szárnyát 1 milliárd forintból újították fel. A beruházásnak köszönhetően itt luxus lakásokat és irodákat alakítottak ki, amelyekre akkora már most az érdeklődés, hogy el sem adják őket, csak bérbe vehetőek. A bérlők közé elsősorban a Bécs és Budapest között ingázó üzletembereket várják – nyilatkozta lapunknak Komlós Andor, a cég marketingért is felelős igazgatója.