A BNI - amely Magyarországon 2008 óta van jelen - egy üzleti ajánlásokra épülő nemzetközi szervezet, amelynek célja, hogy az üzleti kapcsolatépítés eszközeit felhasználva bevétel-növekedést generáljon saját tagsága számára. Az eddigi tendenciák alapján a BNI Magyarország tagjainak 2010-ben realizált érbevétele meghaladja az egymilliárd forintot.
A tagok - akik elsősorban a kis- és középvállalkozói szektorban működő cégek képviselői - személyes kapcsolataikon keresztül üzleti lehetőségeket kínálnak egymásnak, így segítve a többi tag üzleti bevételhez jutását.
A BNI közleménye szerint idén az első 5 hónapban összesen közel 495 millió forint összértékben generáltak üzleti lehetőséget a tagok egymásnak, egy tagra pedig átlagosan közel 2 millió forint árbevétel esett.
2010 június-augusztusban a tagok által, a szervezet keretein belül elért, összesített üzleti eredményei meghaladták a 255 millió forintot, vagyis az egy tagra jutó átlagos árbevétel meghaladta az egymillió forintot. Ennek elérését az erre időszakra eső 2.220 üzleti ajánlás adta - olvasható a közleményben.
MTI