Az árbevételt tekintve az amerikai Gap divatláncot is megelőző spanyol vállalat adózott eredménye közel 70 százalékkal nőtt a júliussal végződött félévben, 628,3 millió euróra az egy ével korábbi 374,8 millióról. A bevétel mintegy 14 százalékkal gyarapodott, 5,53 milliárd euróra, miközben a működési költségek 12 százalékkal nőttek, 2,12 milliárd euróra. A bruttó profitráta 59,4 százalékra emelkedett 55,3 százalékról.
A Zara a válság közepette is megállta a helyét, amit annak köszönhet, hogy elfogadható áron kínálja a legújabb divatnak megfelelő ruházati cikkeket, és gyorsan képes alkalmazkodni az igények változásához.
A társaság nemrégiben indította be az internetes vásárlást hat európai országban, és 173 új boltot nyitott világszerte az első félévben. Az Inditexnek 77 országban 4.780 üzlete van.
MTI