Én nem tudom, az elmúlt tíz évben ki vonatozott többet, a Lázár rozsdaminiszter vagy Magyar Péter. Vélhetően előbbi nyerne, mert ő kétszer kampányvonatozott (a vásárhelyi tramtrain és a szabadkai vasút átadásakor), míg utóbbi csak a debreceni gyűlésre ment vonattal - írta Hadházy Ákos.
A független képviselő hozzátette: viszonylag gyakran utazik a MÁV vendégszeretetét élvezve (bár inkább akkor, amikor nem siet), de valójában egyszer sem kellene ahhoz vonatra ülni, hogy egészen biztosan tudjuk: a vasút állapotáról és a felelőstől vitát egyszerűen nem nyerhetné meg a cinizmusbajnok Rozsdaminiszter.
Egyrészt TÉNY, hogy Lázár volt az, aki Baross Gábor méltatlan utódjaként , kinevezése után egy tollvonással eltörölte 100 (!) új mozdony és 380 (!) új intercity vagon beszerzését. Másrészt annak a pártnak a tagja (vitapartnere már nem tagja), amelyik 14 éve hagyja tovább rohadni a vasutat annak ellenére, hogy az EU sok ezer milliárd közlekedésre is fordítható pénzt pumpált az országba. Harmadrészt ő volt az, aki bevezette az országbérletetet, ami ugyan növelte az utasszámot, de tovább csökkentette a vasút bevételeit (ezért könyörgött a MÁV nyáron, hogy senki ne üljön vasútra)
- írta a képviselő.