2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A 13. héten rég látott mértékben tarolt a TV2.

Hétről hétre közzéteszik a kereskedelmi csatornák nézettségi adatait, nem volt ez máshogy ezúttal sem: a 13. hét számai közül azonban kiemelkedik egy egyértelmű győztes műsor.

Verhetetlen volt a házasodós reality, örülhetett a TV2
Verhetetlen volt a házasodós reality, örülhetett a TV2
Fotó: TV2 Sajtószoba

A Netflix házasodós realityjének hazai adaptációja, a ’Házasság első látásra’ továbbra is szenzációsan jól megy a TV2-n, a már bemutatkozó 12. hetében is a teljes lakosság körében a győzelmet behúzó széria most még nagyobbat dobott. Amellett ugyanis, hogy a vakon házasodós műsor vasárnapi adása 828 ezres nézettségével simán nyert a teljes lakosság körében,

a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 éves korcsoportban is győzni tudott, és 273 ezres nézőszámával, valamint 25,6 százalékos közönségarányával ebben a szegmensben is tarolt.

Olyan utoljára, hogy ugyanazon műsor nyerte volna a nézettségi adatok mindkét kategóriáját, karácsonykor történt – ekkor a TV2 által adott ’Reszkessetek, betörők!’ robbantott hasonlóan nagyot.

Bezzeg a foci…

A sportesemények közt is akadt egy érdekesség, ugyanis a magyar válogatott ismételten felkészülési meccset játszott, ezúttal Koszovó csapata ellen. A mérkőzésen többek közt Szoboszlai Dominik góljával 2-0-s győzelem született, mindezt 605 ezren követték a képernyők előtt. A válogatott hagyományosan jól teljesít a 18-49-es korcsoportban, ez ezúttal sem történt máshogy, hiszen a meccs 212 ezres nézőszámot és 22,1 százalékos közönségarányt hozott.

Nem volt kérdés a heti győzelem

A 13. héten nem volt valódi verseny a csatornák között, ugyanis a ’Házasság első látásra’ olyannyira erősnek bizonyult, hogy önmagában képes volt egyensúlyozni azt, hogy a TV2 hagyományosan általában gyengébben teljesít a kiemelt kereskedelmi korcsoportban. Összességében tehát a 18-49-es korcsoportban a heti átlagos közönségarányok harcában a TV2 14,2 százalékot ért el, megelőzve az RTL 12,9 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!