3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az 51. hét nézettségi adataiban már a szenteste is komoly szerepet kapott.

A hétköznapi programban újdonságok még nem akadtak, hiszen a karácsony előtti utolsó munkahétről volt szó: az RTL-en így ismét a A város királynői – The Real Housewives of Budapest várta a közönséget. Az egyébként rendkívül szórakoztatóra sikerült trash reality továbbra sem hoz igazán erős számokat, a héten 300 ezer körüli átlagos nézettségre futotta a teljes lakosság körében; a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 éves korcsoportban hozott 110 ezres átlag és 10 százalék körüli közönségarány pedig szintén gyenge eredmény. A csatorna hétköznapjaiban említésre méltó még az Éden hotel: a legendás valóságshow a fél 11-es kezdéssel 120 ezer körüli átlagos nézettséget tud hozni, a trópusi vakációs reality azonban mindig is inkább rétegműsor volt, így ez nem meglepő.

A TV2-nek mostanában ritkán lehet oka a panaszra, hogyha a hétköznapi műsorairól van szó, mivel a Farm – VIP óriási közönségkedvenc, és 810 ezer feletti átlagos nézettségével csak saját magával versenyzett az 51. héten is. A heti toplista élére a hétfői rész került, ez 834 ezerrel zárt, ami igen szép eredmény.

Könnyen gondolhatnánk, hogy ez a jó teljesítmény a 18-49 éves korcsoportban is elég volt a győzelemre, ez azonban nem így történt: a 183 ezres átlagnézőszám és 18,6 százalékos közönségarány csak a második helyig repítette a TV2 műsorát. A csatorna esti programjának második felében sem fogyott ki a puskapor, és a Szerencsekerék érkezett 422 ezres átlagos nézettséggel, amellyel simán megnyerte saját műsorsávját.

Szoboszlaiék is színre léptek

A héten egy említésre méltó sportesemény akadt, ugyanis az angol focibajnokság keretében egy komoly érdeklődésre számot tartó Liverpool-Arsenal találkozót rendeztek. A végül 1-1-es döntetlennel záruló focimeccset 303 ezren nézték.

Egyértelmű kedvencei voltak a tévézőknek. Fotó: Depositphotos
Egyértelmű kedvencei voltak a tévézőknek. Fotó: Depositphotos

Megérkeztek a karácsonyi filmek is

A hétvégére ezúttal sem jutottak igazi szuperprodukciók, bár az RTL építgetős vetélkedője, a Lego Masters finálézott, amit 309 ezer néző követett élőben – a nemzetközi mezőnyben egyébként igen népszerűnek számító formátum a magyar közönségnek nem igazán jött be. Ez a 309 ezer egyébként a szombati győzelemre sem volt elég, és a döntő kikapott a konkurencia által párhuzamosan futott L’ecsó animációs filmtől.

Vasárnap az RTL az Ilyen az élet vígjátékot küldte csatába a fő műsorszámként, ez 156 ezer nézőjével nem tudott versenyezni az abszolút karácsonyi klasszikus, a Reszkessetek, betörők! által elért 788 ezerrel. A közönségkedvenc film a kiemelt kereskedelmi korcsoportban is robbantott:

a szegmensben elért 414 ezer fős nézőszámával, és brutális, 37,8 százalékos közönségarányával nemcsak a hét legjobbja, hanem a 2023-as év harmadik legnézettebb műsora is lett.

Így alakult a hét

Az 51. héten hatalmasra nőtt a csatornák között a különbség a TV2 javára, ez elsősorban a Farm – VIP és a Reszkessetek, betörők! kiugró teljesítményének köszönhető. A heti végeredmény tehát egyértelmű: 18-49-es évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában a TV2 vitte el a pálmát, és 18,1 százalékával megelőzte az RTL által elért 10,2 százalékot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!