Médiakampányra készül a Fővárosi Állat- és Növénykert, nettó 208 ,2millió forintot szánnak a médiamegjelenésre a következő két évben - derül ki az európai uniós közbeszerzési felületre feltöltött friss kiírásból.
A pályázatot médiatervezési- és vásárlási feladatokra írták ki, mégpedig három részre bontva: integrált médiaügynökségi, online ügynökségi, valamint közterületi médiatervezési- és vásárlási feladatokra.
Az egyes részterületekre ennyi pénzt szán az Állatkert (nettó összegben):
- Médiaügynökségi feladatok: 56,6 millió forint
- Online médiatervezési és vásárlási feladatok: 85 millió forint
- Közterületi médiatervezési és vásárlási feladatok: 66,6 millió forint
Mint a kiírásból kiderült, az Állatkert a nyomtatott sajtótermékekben, rádiókban, televíziókban, mozikban hirdetné magát, illetve online felületeken és óriásplakátokon is promótálná a szolgáltatásait, rendezvényeit.
A megbízás 24 hónapra szól, azzal a megkötéssel, hogy a kiíró nem vállal garanciát a keret felhasználására, viszont annál többet sem fog költeni.
Az indulóval - illetve közösen indulókkal - szembeni gazdasági elvárás, hogy az egyes médiatípusokban meghatározott árbevételt érjen el, az ajánlati felhívás feladását megelőző kettő mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben. Így az online felületeken 63 milliós forgalmat kell felmutatni, a print, tévé, rádió, mozi világában 42 milliót, a köztéri szegmensben pedig 49 millió forintot.
Az ajánlatokat március elsejéig kell leadni.