A GE megbízásából októberben az Ipsos Mori által elvégzett, személyes megkérdezésen alapuló, országos reprezentatív közvélemény kutatásban 1008 válaszadó vett részt egész Nagy-Britanniából.
Az adatok kiértékeléséből többek között kiderült, hogy az összes válaszadók 84 százaléka, a londoni válaszadóknak pedig 91 százaléka a gazdaság fellendülését és a munkahelyek számának emelkedését várná leginkább a londoni olimpia játékok megrendezésétől.
A megkérdezettek emellett kiemelten fontosnak tartották a fejlettebb sportlétesítmények építését és egy egészségesebb nemzetté való átalakulást (79 és 80 százalék). Ezzel ellentétben minden ötödik válaszadó érdektelennek tartotta az elérhetőbb árú lakások (affordable housing), illetve a jobb közlekedési csomópontok kialakítását, annak ellenére, hogy ez utóbbit a londoniak 88 százaléka nagyon vagy meglehetősen fontosnak tartotta.
A felmérés része a GE 2010-es vancouveri téli és a 2012-es londoni nyári olimpiai játékokra való felkészülésének, melyre a globális cég már el is indította átfogó marketingkampányát. A 2009 februárjáig futó, mozgóképes kampányban 300 londoni taxi oldalára kerülnek fel az új olimpiai reklámok.
Két új kreatív reklám készült - az egyik egy olimpiai gátfutót, a másik pedig egy kerékpárost ábrázol. A nyomtatási technológiának köszönhetően a kép szinte életre kel, ahogy a taxi végighalad az utcákon.