2012 első negyedévében a cég jelentése szerint 1,06 milliárd dolláros árbevetélre tettek szert, melynek 82 százalékát a hirdetési bevételek tették ki, a fennmaradó rész pedig a közösségi hálón keresztül érkező kifizetéseket és díjakat jelentette.
Ez az összeg egyébként előző év azonos időszakához képest 45 százalékos emelkedést jelent, előző negyedévhez képest viszont 6 százalékos visszaesést. A cég szerint mindez csak szezonális hatásoknak tudható be, hiszen a hirdetési bevételek klasszikusan visszaesnek az év első negyedévében.
Emellett a cég költségei egy év alatt közel a duplájukra emelkedtek, melynek eredményeként az előző év azonos időszakában realizált 233 millió dollár után most "csak" 205 millió dolláros profitot tudtak elérni.
A közösségi portálnak 901 millió regisztrált tagja volt a negyedév végén, és mostantól egy új adatot is közöl a Facebook, mégpedig az egy felhasználóra jutó bevételt, ami 2012 első negyedévében 6 százalékos emelkedéssel 1,21 dollár lett.
Az EMarketer becslései szerint egyébként idén 6,1 milliárd dollárra emelkedhetnek a Facebook bevételei a 2011-es 3,71 milliárd dollárról, ami 64 százalékos növekedést jelentene.
mfor.hu