Az előző évhez képest realizált 30 százalékos növekedést elsősorban az elektronikus kereskedelemnek köszönheti a társaság. A portfolió zászlóshajója, a brands.hu vásárlói klub 650 ezer regisztrált felhasználóval Magyarország egyik legnagyobb webáruházává vált az elmúlt két évben. A kuponos vásárlás népszerű modelljét meghonosító citybrands.hu a prémium kategóriájú szolgáltatásokra összpontosít, és a sok száz hangos piaci szereplőhöz képest a mérsékelt és higgadt növekedési utat választotta.
Mivel a Habostorta árbevételének 95 százaléka a felhasználók által kezdeményezett tranzakciókból áll, és csak 5 százalék származik a hagyományos reklámértékesítésből, idén a társaság nevet váltott. Mostantól a cég Habostorta E-Commerce Group Kft. néven tevékenykedik.
A 2012. április 10-én ráadásul a Habostorta elindította a brands.hu román és szlovák nyelvű áruházait brandsclub.sk és ro domainek alatt. „Büszkék vagyunk arra, hogy a főként nemzetközi márkákra épülő akciós választékunkkal megjelenhetünk a környező két országban. A beszerzés és a logisztikai központ is Budapesten marad, így idehaza folyamatosan új munkahelyeket tudunk teremteni. Sőt, több magyar márkát is be fogunk mutatni külföldön, ezzel a magyar partnereink új piacokon vethetik meg a lábukat. Sok kihívás elé nézünk, de meggyőződésem, hogy az üzleti modell sikeres lesz Romániában és Szlovákiában is.” – nyilatkozta Weiler Péter ügyvezető.
mfor.hu