1p

Adott a lehetőség szlogennel kommunikációs kampányt indít a Gazdasági és Közlekedési Minsztériumban (GKM), hogy növelje a pályázati lehetőségek ismertségét, jelentette be Csillag István miniszter a tárca mai sajtótájékoztatóján.

Adott a lehetőség szlogennel kommunikációs kampányt indít a Gazdasági és Közlekedési Minsztériumban (GKM), hogy növelje a pályázati lehetőségek ismertségét, jelentette be Csillag István miniszter a tárca mai sajtótájékoztatóján.

A GKM minden feltételt megteremt a magyar vállalkozók hazai működéséhez, jelentette be Csillag István. Január végéig valamennyi pályázatot nyilvánosságra hozzák. Január 5-től pedig elindul a 160 millió forintos költségű kommunikációs kampány.

A reklámok készítését a Saatchi and Saatchi cég nyerte el közbeszerzési eljárás keretében.

A kampány mondanivalója, higy kamattámogatással, fejlesztési tőke-támogatással, vagy adott esetben vissza nem térítendő a technológiai fejlesztést szolgáló támogatásokkal is rendelkezésre áll a tárca, hogy segítse a vállalkozások működését.
A reklámokban is szereplő 06-40-530-530 zöld számon lehet bármilyen, témához kapcsolódó kérdést feltenni a GKM illetékeseinek. (MTI hír nyomán)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!