Adott a lehetőség szlogennel kommunikációs kampányt indít a Gazdasági és Közlekedési Minsztériumban (GKM), hogy növelje a pályázati lehetőségek ismertségét, jelentette be Csillag István miniszter a tárca mai sajtótájékoztatóján.
A GKM minden feltételt megteremt a magyar vállalkozók hazai működéséhez, jelentette be Csillag István. Január végéig valamennyi pályázatot nyilvánosságra hozzák. Január 5-től pedig elindul a 160 millió forintos költségű kommunikációs kampány.
A reklámok készítését a Saatchi and Saatchi cég nyerte el közbeszerzési eljárás keretében.
A kampány mondanivalója, higy kamattámogatással, fejlesztési tőke-támogatással, vagy adott esetben vissza nem térítendő a technológiai fejlesztést szolgáló támogatásokkal is rendelkezésre áll a tárca, hogy segítse a vállalkozások működését.
A reklámokban is szereplő 06-40-530-530 zöld számon lehet bármilyen, témához kapcsolódó kérdést feltenni a GKM illetékeseinek. (MTI hír nyomán)
160 milliós kampányt indít a Gazdasági Minisztérium
Adott a lehetőség szlogennel kommunikációs kampányt indít a Gazdasági és Közlekedési Minsztériumban (GKM), hogy növelje a pályázati lehetőségek ismertségét, jelentette be Csillag István miniszter a tárca mai sajtótájékoztatóján.