1p

Adott a lehetőség szlogennel kommunikációs kampányt indít a Gazdasági és Közlekedési Minsztériumban (GKM), hogy növelje a pályázati lehetőségek ismertségét, jelentette be Csillag István miniszter a tárca mai sajtótájékoztatóján.

Adott a lehetőség szlogennel kommunikációs kampányt indít a Gazdasági és Közlekedési Minsztériumban (GKM), hogy növelje a pályázati lehetőségek ismertségét, jelentette be Csillag István miniszter a tárca mai sajtótájékoztatóján.

A GKM minden feltételt megteremt a magyar vállalkozók hazai működéséhez, jelentette be Csillag István. Január végéig valamennyi pályázatot nyilvánosságra hozzák. Január 5-től pedig elindul a 160 millió forintos költségű kommunikációs kampány.

A reklámok készítését a Saatchi and Saatchi cég nyerte el közbeszerzési eljárás keretében.

A kampány mondanivalója, higy kamattámogatással, fejlesztési tőke-támogatással, vagy adott esetben vissza nem térítendő a technológiai fejlesztést szolgáló támogatásokkal is rendelkezésre áll a tárca, hogy segítse a vállalkozások működését.
A reklámokban is szereplő 06-40-530-530 zöld számon lehet bármilyen, témához kapcsolódó kérdést feltenni a GKM illetékeseinek. (MTI hír nyomán)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!