1p

A világ legnagyobb élelmiszer és háztartási vegyiáru vállalata a Unilever 18 százalékkal növelte a negyedik negyedéves profitját. A cég a 400 legkelendőbb márkájának és a szigorú költségcsökkentési programjának köszönheti a látványos javulást.

A cég nettó bevétele 271 millió euró lett, amely 26 cent részvényenként, szemben az egy évvel korábbi 230 millió, illetve 22 centtel. A legkelendőbb márkák forgalma 5,4 százalékkal nőtt.

Az Unilever ötéves költségcsökkentő programja keretében – amelynek negyedik évében jár – 33000 állást szüntet meg, illetve 1200 brand tűnik el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!