1p

Túléli Budapest a következő öt évet is kormánytámogatás nélkül?
Milyen kapcsolatot lehet kialakítani a Fidesszel, Magyar Péterrel és Karácsony Gergellyel?
Online Klasszis Klub élőben Vitézy Dáviddal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 13. 16:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Holnap kezdi el tárgyalni az Országgyűlés a sztrádatörvényt.

A tervezet elfogadásával a ciklus végére, 2006 végéig 431 kilométer, 2007 végére pedig további 205 kilométer gyorsforgalmi út építését vállalná az állam.

Az indoklás szerint a tervezet végrehajtása esetén ha nem is elérhető, de megközelíthető lenne az Európai Unió úthálózatának fejlettségi szintje. Az egyik legkomolyabb infrastrukturális lemaradás ugyanis ezen a téren tapasztalható az EU és Magyarország között.

A 2005 és 2007 közti időszakban összesen 1089 milliárd forintot áldoznának a gyorsforgalmi utak és autópályák építésére, és az 50 milliárd feletti beruházások esetén sem kellene az Országgyűlés felhatalmazásáért folyamodni.

Kapcsolódó anyag

A gyorsforgalmi úthálózat-fejlesztés számokban


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!