Az Omnicom holding kötelékébe tartozó BBDO hálózat visszavonta pályázatát, amelyet a Samsung 400 millió dollárra becsült globális médiamegbízatására nyújtott be - számolt be az Adweek.
A reklámügynökség vezetői nem kívánják megosztani a feladatokat az ügyfél Cheil Communications nevű belső marketingkommunikációs irodájával. A BBDO kivonulását követően hárman maradtak versenyben a Samsung médiamegbízására: az Interpublic holding tulajdonában álló Foote, Cone & Belding, a WPP közösen induló két csapata.
A J. Walter Thompson és a Red Cell, valamint a Publicis holding szintén közösen pályázó csapatai, a Leo Burnett és a Saatchi & Saatchi - írja az Adweek című szaklap.
(Menedzment Fórum)
A BBDO visszalép a Samsung 400 millió dolláros reklámtenderétől
Az Omnicom holding kötelékébe tartozó BBDO hálózat visszavonta pályázatát, amelyet a Samsung 400 millió dollárra becsült globális médiamegbízatására nyújtott be.