A 2002-es hasonló időszakhoz képest 14,2 százalékkal nagyobb volt a kiskereskedelmi forgalom. A november 28-tól december 28-ig tartó karácsonyi szezonban csaknem 100 milliárd dolláros forgalom bonyolódott le a Visa rendszerén keresztül.
A korábbi évekhez hasonlóan kiemelkedő maradt a forgalom az ünnepek utáni pár napban is. December 25-e és 28-a között az USÁ-ban 2,9 milliárd dollárt fizettek ki a fogyasztók Visa bank- és hitelkártyákkal. Decmber 26-a hagyományosan a karácsony utáni leértékelési időszak legerősebb napja, ekkor egymilliárdos forgalmat bonyolitottak le a Visa közreműködésével.
2002 karácsonyának másnapján 16,1 százalékkal volt kisebb ezen a napon a kiskereskedelmi forgalom a tengerentúlon.
A Visa történetének legerősebb karácsonyi időszaka volt a 2003-as, mikor több rekord megdőlt, többek között a szezon első napja, november 28-a (Fekete Péntek) is jobb forgalmat hozott, mint bármikor korábban.
Még kiemelkedőbb volt az online költés a cég rendszerén keresztül. A 2002-es évvégi időszakhoz képest 48,9 százalékkal nagyobb értékben használták az e-commerce szolgáltatást, összesen 7,6 milliárd dollár értékben fizettek a fogyasztók Visával az interneten keresztül.
A Visa jónak értékeli a karácsonyi szezont
Az Egyesült Államok legnagyobb kiskereskedelmi fizetési rendszerét működtető Visa USA szerint kiemelkedő volt az évvégi időszak a kereskedelem szempontjából az előző évekhez viszonyitva.