1p

Szélsőségesen elégedetlenek a cégek panaszkezelési eljárásával az ügyfelek, állapítja meg egy nemzetközi felmérés.

[ajanlo=73][igazitas=left/]Jóval több figyelmet kellene a vállalatvezetőknek a vevők reklamációira fordítaniuk, derül ki a TMI felméréséből, mivel jelenleg az ügyfelek úgy érzékelik, hogy senki sem foglalkozik azzal, ha gondjuk van az adott cég áruival vagy szolgáltatásaival. A brandek megítélésére pedig komoly hatással vannak a köztudatban elterjedő, velük kapcsolatos negatív vélemények. Megfigyelhető, hogy jóval kedvezőbben vélekednek a fogyasztók azokról a cégekről, melyek figyelmesen bánnak a panaszosokkal.



Az ötezer fő megkérdezésével készült felmérés szerint a bejelentések száma egyre növekszik: a reklamálók pedig úgy érzik, egyre kevésbé találnak panaszaik meghallgatára. Az emberek általában egy héten belül várnák a választ, ha bejelentenek egy problémát, azonban a legritkább esetben reagál az adott cég ilyen rövid időn belül. A TMI felméréséből emellett kiderül, inkább a férfi ügyfelek jelentik be, ha gondjuk van egy termékkel vagy szolgáltatással.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!