Az Altria - korábban Philip Morris - a mai napon közzétette az év eddig eltelt felének üzleti mérlegét. A New York-i cég bevételei visszaestek az év elmúlt időszakában a korábbiakhoz képest. Elsősorban a reklámra fordított költség növekedésének köszönhető mindez, mivel az Egyesült Államokban fokozottabb kampányt folytattak a cigarettamárka mellett. Eszerint a Marlboro márkát is forgalmazó vállalat bevételét az elmúlt időszakban 4,7 százalékkal növelte, 20,9 milliárd dollárra.
Az Altria részvényei az év utolsó egyharmadában darabonként 1,22 dollárt jövedelmeztek a cégnek, összehasonlítva az egy évvel korábbi 2,06 dolláros értékkel. A Reuters Research szakértői a későbbiekre a részvények értékének további csökkenését jósolták.
A reklámozás teszi veszteségessé a dohánycéget
Az Altria - korábban Philip Morris cég - a mai napon közzétette az év eddig eltelt felének üzleti mérlegét.