1p

Forgalmának 9 százalékos csökkenését jelentette az első kilenc hónapról a világ vezető luxuscikk-gyártója, az LVMH kedden, a kedvezőtlen árfolyamhatások miatt. Egyidejűleg megerősítette 2003-as célkitűzéseit.

A Louis Vuitton bőrtáskák, a Hennessy konyak és Cristian Dior parfümök gyártója szeptember végéig 8,167 milliárd eurós forgalmat ért el, elemzők 8,18 milliárd eurón várták ezt az adatot - számolt be az MTI.

Az LVMH, amely Jennifer Lopez hollywoodi sztárt és Tiger Woods golfjátékost szerződtette termékeladásainak előmozdítására, azt is közölte, hogy a termékbevezetések és új üzletek megnyitása járultak hozzá a forgalom élénküléséhez a nyár második felében. A harmadik negyedévben az LVMH organikus eladásai 6 százalékkal nőttek. A konszern az utolsó évnegyedben is az eladások emelkedését várja.

Kapcsolódó anyag
Mind jobb üzlet luxuscikket árulni


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!