A Louis Vuitton bőrtáskák, a Hennessy konyak és Cristian Dior parfümök gyártója szeptember végéig 8,167 milliárd eurós forgalmat ért el, elemzők 8,18 milliárd eurón várták ezt az adatot - számolt be az MTI.
Az LVMH, amely Jennifer Lopez hollywoodi sztárt és Tiger Woods golfjátékost szerződtette termékeladásainak előmozdítására, azt is közölte, hogy a termékbevezetések és új üzletek megnyitása járultak hozzá a forgalom élénküléséhez a nyár második felében. A harmadik negyedévben az LVMH organikus eladásai 6 százalékkal nőttek. A konszern az utolsó évnegyedben is az eladások emelkedését várja.
Kapcsolódó anyag
Mind jobb üzlet luxuscikket árulni
A sztárok sem tudtak segíteni a luxuscikk-gyártón
Forgalmának 9 százalékos csökkenését jelentette az első kilenc hónapról a világ vezető luxuscikk-gyártója, az LVMH kedden, a kedvezőtlen árfolyamhatások miatt. Egyidejűleg megerősítette 2003-as célkitűzéseit.