1p

Forgalmának 9 százalékos csökkenését jelentette az első kilenc hónapról a világ vezető luxuscikk-gyártója, az LVMH kedden, a kedvezőtlen árfolyamhatások miatt. Egyidejűleg megerősítette 2003-as célkitűzéseit.

A Louis Vuitton bőrtáskák, a Hennessy konyak és Cristian Dior parfümök gyártója szeptember végéig 8,167 milliárd eurós forgalmat ért el, elemzők 8,18 milliárd eurón várták ezt az adatot - számolt be az MTI.

Az LVMH, amely Jennifer Lopez hollywoodi sztárt és Tiger Woods golfjátékost szerződtette termékeladásainak előmozdítására, azt is közölte, hogy a termékbevezetések és új üzletek megnyitása járultak hozzá a forgalom élénküléséhez a nyár második felében. A harmadik negyedévben az LVMH organikus eladásai 6 százalékkal nőttek. A konszern az utolsó évnegyedben is az eladások emelkedését várja.

Kapcsolódó anyag
Mind jobb üzlet luxuscikket árulni


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!