2p

Megfordíthatóak a külföldi beutazó turizmus negatív tendenciái 2003-ban, a tervek a vendégéjszakák 6 százalékos növekedésével számolnak a tavalyi évhez képest – tartalmazza a Magyar Turizmus Rt. 2003. évi akcióterve.

Tervében a társaság azt ígéri, hogy Magyarország turisztikaiarculata az idén markánsabbá válik. Marketingjében a cég a magyar kultúrát és vendégszeretetet helyezi a középpontba. A Magyar Turizmus Rt. céljai között megfogalmazza: Magyarország úgy szerepeljen 2010-re a világ leglátogatottabb fogadó országai között, hogy közben a nemzetközi turizmusból származó bevételei is arányosan növekedjenek. A kereskedelmi szálláshelyeken realizált belföldi turizmusból származó szállásdíjbevételek 2010-ig érjék el a
jelenlegi szint háromszorosát.

Idehaza kiemelt szerepet kap a 2003. év kampányterméke, az egészségturizmus. A belföldi turisták szinte minden rétege számára elérhető lesz a wellness-turizmus. A belföldi turizmus jól eladható terméke a vízparti, a városlátogatási, ezzel összhangban az eseményturizmus, a gasztronómiai és borturizmus, valamint a világörökség-turizmus. A Magyar Turizmus Rt. tervei szerint a lakosság teljes körében egyre népszerűbbé válik a falusi, valamint a kerékpáros, lovas-,
természetjáró, horgász- és az ökoturizmus.

A belföldi turizmus fokozatosan növekvő szeletét jelentik az országban tartósan tartózkodó külföldiek, ezért az MT Rt. a 2003-ban hangsúlyt fordít a belföldi külföldiek körében végzett promóciós tevékenységre is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!