Ezzel a cég 13 éves fennállása óta mintegy 250 ezer új gépjárművet értékesített - számolt be az MTI.
Eppel János elmondta: 2004 forduló lesz a társaságcsoport életében, mivel az európai uniós csatlakozás új piaci és jogi környezetet teremt az autóimportőrök számára. Erre a felkészülést már az idén megkezdték, folyik a teljes tevékenységet lefedő számítástechnikai rendszer kiépítése, amellyel közvetlen kapcsolatot teremthet a gyártóhely, az importőr, a márkakereskedő és a vevő. A mintegy 1 milliárd forintos beruházás 2005 végéig fejeződik be. A logisztikai fejlesztések közül kiemelkedő az idén átadott Parts Center logisztikai és alkatrészközpont.
Eppel János szólt arról, hogy a cég 168 márkakereskedésének meg kell felelnie az uniós normáknak, a hálózat 80 százaléka már teljesíti ezeket a feltételeket. A márkakereskedőkkel januárban kötik meg az új szerződéseket. A követelményeknek való megfelelés, valamint az EU más tagországaiban lévő gyártó- és kereskedőhelyek árharmonizációs igénye várhatóan árnövekedést fog eredményezni - vélekedett Eppel János. Hozzátette: a magyarországi árak jellemzően a főbb piaci árak alatt vannak.
Áremelkedés lehet az autópiacon az EU csatlakozás után
A Porsche Hungaria Kft. több mint 40 ezer új személygépkocsit értékesít az idén, ami 17 százalékos növekedés a tavalyihoz képest - mondta Eppel János ügyvezető igazgató sajtótájékoztatón.