Az Audi Hungaria Motor Kft. kapta a Zöld Béka díjat 2009-ben, míg a második helyen a Magyar Telekom Nyrt., harmadik helyen pedig a Coloplast Hungary Kft. végzett a szakértői bírálat alapján. A 2001-ben létrehozott Zöld Béka Díj eredeti célja, hogy a régió vállalatait felkészítse az Európai Unió környezeti és fenntarthatósági pályázatain való részvételre.
"Az úttörő kezdeményezéssel a hazai és regionális vállalatok szemléletmódjának változásához szeretett volna hozzájárulni Deloitte" - idézi a cég közleménye Reiniger Róbertet, a Deloitte Környezetvédelmi tanácsadás üzletágának igazgatóját.
A díjra a régió bármely országából jelentkezhettek azok a vállalatok, amelyek éves jelentésük részeként, vagy külön környezeti-, fenntarthatósági jelentésben mutatták be környezeti teljesítményüket.
Az idén összesen 27 magyar, 4 szerb és 3 horvát jelentés - pályázat - érkezett a versenyre. A pályázatok minősége alapján a szakértők szerint minden idők legszorosabb versenyét hozta az idei Zöld Béka Díj. Az idei legjobbaknak Szabó Imre környezetvédelmi miniszter nyújtotta át a díjakat.
MTI/Menedzsment Fórum