TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

Az alábbi tanulmány az európai minőségügy helyzetét és trendjeit kívánja feltárni. Kidolgozását az Európai Minőségügyi Szervezet és a Finn Kiválósági Központ koordinálta, valamint a finn Kereskedelmi és Ipari Minisztérium támogatta.

Vevőközpontúság
A vállalat létének értelme az ügyfelek kiszolgálása, a közszolgáltatási testületeké pedig – a fizikai és gazdasági realitások nyújtotta kereteken belül – állampolgárok kiszolgálása. A vevőközpontúság fogalmának felbukkanása – amit gyakran úgy értelmeznek, hogy felváltotta a korábbi termékek piacra jutását szolgáló filozófiát – tulajdonképpen kiterjesztette a minőséget az ellenőrzéstől az irányításig és a vezetésig. A vevőközpontúság magában foglalja a választás és a verseny elfogadását, ami alapjában véve azt jelenti, hogy a szervezetek túlélése teljesítésüknek vevői megítélésétől függ.

Folyamatos továbbfejlesztés
Az emberi fejlődés története nem más, mint állandó változás egyre jobb termékek, szolgáltatások, folyamatok, gyakorlatok és szervezetek létrehozása irányában. Ha valamely fejlesztési eredmény többször is felhasználható, az a tanulás segítségével az emberi tőke részévé válik. A folyamatos javítás magában foglalja, hogy sem az elméletek, sem pedig a szabványos eljárások nem örök életűek, hanem a megfigyeléseken és a kihívásokra adott válaszokon alapuló állandó felülvizsgálatra szorulnak.

Az alkalmazottak bevonás
A kiváló minőség elérésébe azt célozza, hogy a minőség kivétel nélkül mindenkinek szívügye legyen. A szervezetek ugyanis nem felülről lefelé szabályozott gépek, hanem élő organizmusok.

A hulladékok csökkentése
Ki kell küszöbölni minden olyan anyagot, energiát, tevékenységet és időt, ami semmivel sem járul hozzá a végső felhasználónak adott értékhez. A korlátozott erőforrásokat csak értéknövelő folyamatokhoz szabad felhasználni.

A tényeken alapuló vezetés
A nyugati tudomány hagyományainak megfelelően a minőség a megfigyelésen, a mérésen, és az észérveken alapul. Elismerve azt, hogy az észérvek és különösen az emberi érzelmek kvantitatív mérési lehetőségei igen korlátozottak, a minőségirányításnak mégis tényeken, elemzéseken és kísérleteken kell alapulnia. A szervezetek lényegében olyan kommunikációs foghatók fel, amelyben az információ tölti be a különféle részeket összetartó enyv szerepét. Ezért a tényeken alapuló vezetés feltételezi az információ szabad áramlását.


Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.