2p

Az alábbi tanulmány az európai minőségügy helyzetét és trendjeit kívánja feltárni. Kidolgozását az Európai Minőségügyi Szervezet és a Finn Kiválósági Központ koordinálta, valamint a finn Kereskedelmi és Ipari Minisztérium támogatta.

Az elmondottakon kívül azonban még számos más megoldásra váró feladat is terítékre kerül:

  • A minőség vezetést igényel. Ki fogja ezt ellátni?

  • A már meglévő támogatási struktúrák továbbfejlesztése, intézkedések az ismeretek elterjesztésére a kiválósági modellek, a benchmarking és a kölcsönös tanulás útján.

  • A szervezeti innovációk előmozdítása, főképpen a köz- és magánszférát elválasztó határokon keresztül.

  • A kutatás-fejlesztés megindítása új területeken, mint például az információ és az információrendszerek minősége, a meg nem ismételhető folyamatok irányítása, a pénzben ki nem fejezhető értékek mérése, továbbá olyan számviteli módszerek kidolgozása, amelyek lehetővé teszik a küldetés (misszió) közszolgálati szektorbeli beruházásokra és költségekre gyakorolt hatásának értékelését, irányelvek a társadalmi elszámolhatóságra.

  • Információs infrastruktúra, amely kiterjed a közös szabványokra, a vevői megelégedettségre, a gyenge minőség költségeire és más mutatókra.




LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!