Az elmondottakon kívül azonban még számos más megoldásra váró feladat is terítékre kerül:
- A minőség vezetést igényel. Ki fogja ezt ellátni?
-
- A már meglévő támogatási struktúrák továbbfejlesztése, intézkedések az ismeretek elterjesztésére a kiválósági modellek, a benchmarking és a kölcsönös tanulás útján.
-
- A szervezeti innovációk előmozdítása, főképpen a köz- és magánszférát elválasztó határokon keresztül.
-
- A kutatás-fejlesztés megindítása új területeken, mint például az információ és az információrendszerek minősége, a meg nem ismételhető folyamatok irányítása, a pénzben ki nem fejezhető értékek mérése, továbbá olyan számviteli módszerek kidolgozása, amelyek lehetővé teszik a küldetés (misszió) közszolgálati szektorbeli beruházásokra és költségekre gyakorolt hatásának értékelését, irányelvek a társadalmi elszámolhatóságra.
-
- Információs infrastruktúra, amely kiterjed a közös szabványokra, a vevői megelégedettségre, a gyenge minőség költségeire és más mutatókra.