2p

Elkezdődtek a nagy nyári beach partik, hamarosan beindul a Budapest Plázs és az Új Buda Part, a változó időjárás azonban igencsak megtréfálhatja a szervezőket, derül ki a Világgazdaság cikkéből.

Siófokon tavaly félmillió látogatója volt a Coca-Cola Beach House-nak, míg a Borsodi Beach három helyszínén, a Palatinuson, a Római fürdőn és Szegeden 2003-ban összesen 400 ezren fordultak meg 2003 nyarán. Ez utóbbi rendezvénysorozat idén 10-15 százalékos forgalomnövelést tűzött ki célul. Hiába vették be azonban a helyszínek közé Pécset is, ha az időjárás nem lesz kedvező. A szezonra kitűzött növekedéshez elengedhetetlen lenne, hogy júliusban és augusztusban kedvezőbben alakuljon az időjárás, mint a nyár kezdetén. A június 15-én indult Beach House első két hetét - melyre a rossz időjárás volt jellemző - még nem tartják meghatározónak a szervezés sikeressége szempontjából, a főszezont ugyanis július és augusztus jelenti.

Százezreket várnak a fővárosi Duna-parti rendezvényekre is. A 2-300 millió forintos költségvetésű Budapesti Plázs homokos partja augusztustól várja a látogatókat a Margit híd és a Dráva utca között, míg az Új Buda Part nevű kulturális és sportrendezvényen - a Duna másik oldalán a Lágymányosi híd és a Petőfi híd között - már júliustól homokossá változtatják az utat, olvasható a Világgazdaság cikkében.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!