1p

A legnagyobb élelmiszeripari cég a Kraft Food 9,8 százalékos forgalombővülésről számolt be. A cég eredménye ugyanakkor ha kevéssel is, de elmaradt a várttól.

Az elsőszámú észak-amerikai élelmiszergyártó eredménye részvényenként 51 cent lett, ami tíz százalék körüli bővülés jelent a bázisidőszaki 46 cent/részvényes adatokhoz képest. Elmarad azonban az elmezői konszenzus által prognosztizált 52 centes részvényenkénti eredménytől.

A tágabb összefüggéseket vizsgálva mutatnak rá piaci szakemberek, biztató jelnek tekinthető, hogy az élelmiszeripari és FMCG vállalatok eredményei, ha az előző évi számokat rendre meghaladják, mégha a piaci prognózisokat nem is sikerül mindig tartani.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!