2p

Az európai uniós csatlakozás megváltoztatja a keleti országrész gazdasági lehetőségeit, hiszen a térség tranzitállomási szerephez jut.

Az európai uniós csatlakozás megváltoztatja a keleti országrész gazdasági lehetőségeit, hiszen a térség tranzitállomási szerephez jut a közösség és a határon túli államok közötti kereskedelemben - mondta Csillag István kedden Nyíregyházán. A kormány éppen ezért kezeli kiemelten az útépítési beruházások megvalósítását, a közlekedési infrastruktúra jelentős javítását a régióban - idézte a gazdasági és közlekedési minisztert az MTI.

Kiemelte: a keleti országrészbe várhatóan nagy számban települnek majd a nyugat-európai cégek, amelyek így az unió határain belülről szervezhetik üzleteiket a szomszédos országokkal. Kelet-Magyarországon intézményi és pénzügyi szempontból biztonságos környezetben folytathatják tevékenységüket, a piac közelsége miatt pedig időt is megtakaríthatnak a megrendelések teljesítésénél - tette hozzá Cillag István. Mint a miniszter elmondta az autópálya 2006 végére éri el Nyíregyházát, és addigra meglesz az elkerülő útrendszer is. Az útkorszerűsítés 2004-ben kezdődik és 2007 elejére fejeződik be.

Csillag István megerősítette: a jövő év őszére elkészül az M3-as autópálya Polgár-Görbeháza közötti új szakasza. 2005-ben megkezdődik a Görbeháza-Nyíregyháza közötti sztrádarész építése, illetve a szabolcs-szatmár-beregi megyeszékhelyet elkerülő úthálózat kialakítása is. Az autópálya 2006 végére éri el Nyíregyházát, és addigra meglesz az elkerülő útrendszer is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!