A karitatív szervezetek közül elsőként a Magyar Vöröskereszt indította el az ISO 9001-es minőségbiztosítási, minőségirányítási rendszer alkalmazására a felkészülést - mondta Morzsányi Éva, a humanitárius szervezet főtitkára.
A főtitkár közlése szerint a minőségbiztosítási rendszer bevezetését az indokolja, hogy a kormányzati-hivatali szektor egyre inkább elvárja a humán területek dolgozóitól is, feladataikat egységes paraméterek szerint, garanciális elemek megjelenítésével végezzék.
Emellett a Magyar Vöröskereszt következő tíz évre elfogadott stratégiai programjában is számos olyan cél szerepel, amely a humanitárius szervezet napi működésében újszerű rendszereket feltételez. Morzsányi Éva rámutatott: a Magyar Vöröskereszt vezetése úgy véli, teljesíthető elvárás, hogy az elvégzendő humanitárius munka még racionálisabban, szabályozottabban és célravezetőbben valósuljon meg a szociális szférában.
ISO a Magyar Vöröskeresztnél
A karitatív szervezetek közül elsőként a Magyar Vöröskereszt indította el az ISO 9001-es minőségbiztosítási, minőségirányítási rendszer alkalmazására a felkészülést.